tisdag 14 februari 2012

happy valentines day

Alla hjärtans dag är sjukt överskattad tycker jag. Varför ska det finnas en speciell dag på året där man ska visa sin kärlek på? Det är väl så mycket finare att få något eller bli uppskattad, på en helt vanlig dag? På alla hjärtans dag förväntar man ju nästan sig att få något. Man känner sig tvingad att köpa något och det är liksom bara för att det ska vara så. Enligt mig bör detta inträffa vilken dag som helst, en dag där man minst anar det. Då blir det verkligen speciellt och inte bara för att.

Haha jaja, slut på bitterheten nu! Idag blev det skola till 1 ungefär, sen körde jag hem, tog på mig löparskorna o gav mig ut på en runda i snön. Gick även en lång runda både i förrgår o igår, jätteskönt är det!! Blir perfekt avslut på dagen o jag går o lägger mig trött i kroppen. Ska verkligen fortsätta med det. Nu ska jag sätta mig med en del plugg tror jag o sen krypa ner i min nybäddade säng, underbart!
Puss! :*

Inga kommentarer: