onsdag 29 februari 2012

it goes on and on and on

Onsdagar är så sjukt meningslösa! Har bara en lektion som varar i en timme, sen åker jag hem igen. Nog lönt. Men ska inte klaga, har mycket hellre det såhär än så som vi hade det i tvåan, FYFAN. Nu blir det psykologi-plugg med äpple & te. Gnäller inte på det heller faktiskt.
& Förresten!! Yogan igår var suuperskön! Blev så avslappnad och jag som vanligtvis brukar få panik när jag fokuserar på min andning eller när någon säger åt mig hur jag ska andas, fick inte det. Ska definitivt gå på det fler gånger. Ska försöka förnya mitt gymkort denna veckan (alternativt nästa) så jag kan komma igång med träningen på allvar. Hemmaträning är inte riktigt min grej.
Förövrigt är det 100 DAGAR TILL STUDENTEN IDAG!!! Waaaah (!!!!!!!!)
lovelove

Inga kommentarer: