tisdag 19 mars 2013

byebye summer

Wäh, nu är sommaren officiellt över.
Fy, vad jag kommer sakna den när jag är inne på mitt andra halvår i rad med vinter.
Ja, jag lär ju inte bli nådigt deppig när jag ska åka hem efter att ha haft vinter här, o det är oktober hemma.
Det är så himla mörkt på kvällar o morgonar nu.
Fast det är ändå lite mysigt, att efter 2 somrar få krypa ner i tjocktröjor, koftor o jacka igen. Lite.

I alla fall. Idag var jag ute o gick med Rebecca, Lesley o Harri (i vagnen) en långrunda. 1h & 15 min powerwalk blev det.

Prövade även en ny lunch idag. Pannkakor gjorda på endast en banan och två ägg. De va väl inte supergoda, förvåntade ju liksom pannkaks-smaken ;) Fast med lite kanel på, så funkade det absolut!

I helgen ska jag iväg till Coromandel med Len & Lesley, från torsdag till söndag! Ska till hot water beach o massa andra ställen!:)

Nu ska jag strax gå o hänga lite tvätt sen börja förbereda middagen för ikväll. Lär ju vara expert på hushållssysslor när jag kommer hem i alla fall ;) haha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mysiga ungar!/Gunnel