söndag 24 mars 2013

road trip

Hejsan. Måndag igen wäh. Fruktansvärt att gå upp ur sängen klockan 6:30 imorse. Har inte sovit ut en enda dag denna helgen MEN istället varit på äventyr med len & lesley.

Åkte på torsdags-eftermiddagen o kom hem sent igårkväll. Jag minns inte vad alla ställen hette vi var på men vi hann med en hel del! Blev massa stränder, bergsvandring, utsiktsplatser, coromandel o hot water beach. Jag har inte så många bilder på min mobil, men lesley tog massor med sin kamera som jag får senare!

Bästa var lätt hot water beach! Man gräver ett eget hål i sanden när det är tidvatten (kl.22:00) o sen kommer det upp varmt vatten genom nån värmekälla under marken. Om man grävde långt ner så var det upp mot 60 grader varmt vatten så vi grävde bara så att det täckte ryggen ;) Det var så mysigt o sitta där i månskenet med svala vindar o hett vatten. Träffade två tyska tjejer där som vi pratade lite med också. Sen hade jag sand i hela håret som inte under några omständigheter gick att tvätta bort, haha.

Nåväl, nu ska jag springa o lägga i en maskin tvätt o sen chilla! Gah, tröttis tjej. Puss!






1 kommentar:

Anonym sa...

Ååhh vilken härlig helg du har haft! Verkar som att det gick att stå ut med skabbiga stugan ändå... :-D
Så fina de är, Len och Lesley!

Vi hörs ikväll, älsklingsDu! :-*
/Mamma