onsdag 13 mars 2013

happy days

Hej. Har inte direkt haft någon lust att skriva här men kände ändå att jag borde slå till med ett inlägg.

Helgen gick fort som vanligt! Var inne i stan i fredes med Frida, Nici och Veronica för att titta på utomhusbio. "Breakfast at Tiffany's" visades o den var faktiskt ganska bra! Dock blev det svinkallt framåt kvällen även fast vi låg inrullade i filtar haha.
Lördagen o söndagen låg jag ute o solade hela tiden nästan, är faktiskt ruskigt brun nu haha! Dock har ju hösten börjat så tappar väl snart det heh.

Idag, onsdag, har jag varit med CJ & Harri på Chipmunks (typ som Busfabriken) på förmiddagen o busat runder massor! På eftermiddagen åkte vi på simning, alla fyra barn simmar på onsdag eftermiddagar.

Nu ikväll har vi haft en sån mysig kväll innan barnen gick o la sig. Alla satt på golvet o pysslade med sitt liksom men ändå var vi sociala. Typ. Det va bättre än det låter, lovar. Seb läste sin läxa för mig, sen byggde han, tillsammans med CJ & Harri (och lite mig haha) nån leksaks-verktygs-bänk. Kenzie läste sin läxa för Rebecca o jag satt o vek tvätten på golvet. Så mysigt att alla kunde sitta stilla o bara fokusera på sitt liksom, utan att skvallra på varandra eller kivas, men ändå prata o vara trevliga. Jaja nog om det.

Nu ska jag spela lite candy crush (hehe) o sen hoppa in i en dusch tror jag! Puss o kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt, Felicia! /Gunnel

Anonym sa...

Sådana studer är obetalbara! Lugn och ro men mys på hög nivå! Låter som om du verkligen funnit din plats i denna familjen! Saknar dig! Kram från mig!
//Fia