tisdag 24 september 2013

back to reality

Tisdag idag. Packat upp alla mina grejer o tvättat alla mina kläder sen kiwiexperiencen. Skönt att va hemma igen faktiskt! 

Barnen va så söta när jag kom hem, fick massor av kramar o blev nästan pratad till döds ;) Harri stod i dörren när jag kom o log sitt stora fina leende: "Licia, I've missed you so much". ÅH! Började nästan gråta! Lyfte upp älsklingen o kramade honom. 

Nu börjar hemresan till Sverige närma sig, bara 5 dagar kvar.. På söndag åker jag alltså från Nya Zeeland. Så sjukt att jag inte ens kan tänka på det. Overkligt. Har inte ens börjat packa ännu, men känner jag mig själv rätt så kommer jag göra det kvällen innan. Felicia i ett nötskal igen.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen åka o handla för middagen ikväll. Ska göra fiskknyten, mums! 

Snapchattade nyss denna bilden till becka:

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha! Bilden på nyllet! 😆

Åh Harri... Ååhh, sööötnosen! ❤

Njut nu ordentligt av de sista dagarna innan hemresa - krama dina kiwis ordentligt och mycket! Vi ses på måndag! ❤❤❤
/ Mamma