torsdag 19 september 2013

day fourteen

Imorse åkte vi från Wanaka till Queenstown. Alltså jag är på riktigt kär i denna stad. SÅ mysig o med så mycket att göra!! 

I förmiddags åkte vi till Puzzling world, ett ställe med illusioner för hjärnan, gick in i rum med lutande väggar o sånt, blev jävligt yr därinne, men coolt va det! 

Vi kom fram till Queenstown vid lunch ungefär o då gick vi på rundtur runt stan, Rick visade oss runt (eftersom han är såååå världsvan o har varit här innan haha!!) Sen gick vi in till ett ställe där Tom skulle boka sin Swing, o impulsiv som jag är, bokade jag också det. Lever på mina allra sista pengar nu, men fan va det är värt det!! 12:30 imorgon hoppar jag världens högsta Cliff jump, de ni! 

Ikväll blir det förmodligen utgång, varför bryta trenden efter 12 festkvällar i rad liksom?? 

Puss


1 kommentar:

Anonym sa...

Shit, be careful up/down there!!

/ Beppe