tisdag 10 september 2013

day four

Gårdagen alltså. Vi började dagen med att gå på Te Puia tror jag det hette, en park med guidad tur runt heta källor. Jag har ju redan varit på 3 sånna parker innan haha, men det va kul i alla fall. Vår guide kokade ägg till oss i en het källa, haha. 

I alla fall, turen tog ca 2 timmar, sen satte vi oss på bussen igen mot Taupo. 

Vid klockan 14 kom en limo o hämtade mig o André, för SKYDIVE!! Det var så sjuuukt häftigt o när jag hoppade ut ur planet kändes det som om jag flög. Vill göra det igen o igen o igen.

Senare på kvällen samlades några av oss på en irish pub där vi delade på en pizza o drack corona. Efter en liten stund fortsatte vi till ett annat ställe med bättre musik o några fler drinkar, mår som jag förtjänar idag hehe. Men det va galet trevligt! Jag tror att jag är den yngsta av alla på kiwibussen. Menmen! 

Puss!

Inga kommentarer: