fredag 1 april 2011

between all the work

Hej på er! Äntligen fredag! Fy så efterlängtat. Försov mig igår och vaknade 9 (inte bra!!) så fick ringa morfar som kom och hämtade mig och körde mig till skolan. Jag har världens bästa morfar och mormor! Alla kategorier!
Veckan har flutit på och vi har bara fått mer o mer skolarbete (YES!) hehee... Men jag fick MVG+ på mitt prov i Projekt & Företagande. Jättenöjd och har nu fått bekräftat att det visst funkar att plugga kvällen innan.
Ikväll blir det chillfest hos maddes kusin. Blir mysigt I guess. :) Ska strax bege mig iväg till madde! Gud med utropstecken jag gör i detta inlägget (!!). Haha okej, ska inte krydda.
Imorgon ska jag klippa mig, waah! Sen blir det chillkväll hos tina med vänner o sådär :) MYS!
XOXO
Isa

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till ditt toppbetyg!/Gunnel

Isa sa...

Tack så mycket!

Anonym sa...

Man kanske lyckas med det om man går på m s p... Pfff. Och varför kallar du dig Isa?

Isa sa...

Whaat? Vad är ditt syfte med den kommentaren? Och om jag ska svara på din fråga vill jag gärna veta vem som undrar, får lite "känns som att prata med en vägg-feeling" annars serru.