lördag 23 april 2011

happy easter

Eller vad man säger, haha! Påskafton idag och jag har fått påskägg av påskharen! Moooms. Fast, godis är inte direkt min favorit, så i reserv har jag fruktpuré (barnmat) som jag kan kalasa på. Mobba mig inte.
Igår sov jag hos mormor & morfar, jättemysigt vart det! Kollade film, pratade, och solade hela dagen igår med dem. :) Sen ja, åkte vi till veinge och åt påskmat (asså måste bara nämna att jag inte stavat rätt på PÅSK en ända gång idag, fått skriva om flera gånger, haha ja, jag är trött), och sen sov vi här. Idag (ikväll) är jag trippelbokad egentligen. Andreas fest, släktfest hos m&m och jobb på Hos Jonas.. Bestämt mig för att jobba faktiskt. Så nu taggar jag. Woho.
Nu måste jag fixa mig, för jag börjar jobba halv 4 och måste ta mig hem.
Mitt påsk-gottis. Dålig web-cam bild, men det är i alla fall min frukt-puré i burken om ni undrar, haha! Puss på er! ;*

Inga kommentarer: