tisdag 26 april 2011

when you´re half way up, you´re always half way down

Shenixen. Idag har, till en början, varit en kanondag. Lovet har varit totally amazing och det har känts som sommarlov hela veckan, men så idag kom jag underfund med att ja juste, det är ju skola igen.. Blä. Kom till skolan, sprudlande glad och sprallig! En dag med en övertrött felicia är spännande, må jag säga ;)
Efter skolan åkte jag och Becka till stan och mötte upp Emelie, där gick vi till Ticket och bokade en resa till Turkiet i augusti! Fy bubblan så härligt det ska bli! Köpte även ett par solbrillor på H&M eftersom mina darlingar knäcktes i väskan innan idag. Mina darlingar #2 tog min mor sönder, så ja, hade inte så mycket val.
Himlarns lång text det blev idag. Nu ska jag nanna.
Godnatt.
XOXO Isa

2 kommentarer:

Anonym sa...

"...och mina darlingar #2 tog min mor sönder".

Åååhhh, förlååååt! Jag kan dock inte låta bli att fnissa lite grann när du konstaterar det sådär "torrt" bara. Men jag ska laga dem, jag ska!

:-*

/Mamma

Isa sa...

Ja, du ska sååååå laga dem!