lördag 16 april 2011

saturday

Asså inte för o vara sån nu, men räcker det inte med en? Eller, det är ju olika stavning på efternamnet visserligen.. Jag är inte så insatt i dedär med Robert Gustavsson (ja, jag valde stavning nr 2) då jag inte tycker att han är speciellt humoristisk. Men jag tycker gott det kunde räckt med en fan-sida. Nog om det nu.
Jobbade andra dagen idag i alla fall. Kom hem för en liten stund sen och det gick faktiskt väldigt bra :) Inte min favvosyssla direkt att bara stå framför kassan och svara i telefon, jag tycker bättre om att servera och sånna grejer där man rör mer på sig. Men men, ett jobb är ett jobb och pengarna är ju lika smaskiga vilket som haha!
Nu ska jag strax nanna, och imorgon är det upp och hoppa, städa rummet och sen jobba lite till. Pusspuss ;*

Inga kommentarer: