måndag 4 februari 2013

//

Hejsan. Hoppas ni har en bra måndag, själv har jag tisdagsmorgon och har precis jobbat morgonpasset! Gav barnen frulle som vanligt, lekte lite med dem o följde dem till bussen! Sen gick jag hem, plockade undan lite o fixade tvätten! Nu ska jag ringa lite samtal o sen ta det lugnt tills det är dags att hämta barnen! Måste bli av med denna influensan nu!!

Kan inte fatta att mamma o dem kommer på tisdag! Hoppas att vädret blir bra så vi kan åka till alla vackra stränder!

Jag saknar mina vänner så himla mycket, vill ta en KPR med er nununu. Förhoppningsvis blir det Skype med tre av mina favoriter på torsdagmorgon! Ska bli skönt att prata med er tjajor! <3

Nu ger jag upp detta inlägget. Puss o kram!







1 kommentar:

Anonym sa...

Underbara bilder! Särskilt den sista... :-D... Det var ett tag sen!
Vi ses på tisdag!!!! Wiiiiii!!!!! ❤❤❤
/Mamma