söndag 3 februari 2013

save me from myself

Hej. Har för tillfället åkt på en rejäl influensa, yiiha. Inatt vaknade jag 04:00 o va alldeles yr av hög feber. Fick värsta suget efter mjölk o tassade upp i köket o drack en halv liter o lite febernedsättande. Det är så typiskt mig att få något o få det big time i några dagar sen är det över. Idag har jag mest chillat i sängen med andra avenyn, mjukiskläder, filtar, näsdukar o halstabletter. Sounds fun ey? ;)

Igår tittade jag på mina kläder som jag hade på mig under olyckan. De har legat i en brun påse enda sen dess. Det var hemskt o se mina favoritkläder alldeles sönderklippta o täckta av mitt eget blod. Jag tömde fickorna på min älskade jacka o kastade sen rubbet. Det gjorde ont.

Nu är det snart bara en vecka kvar till mamma o dem kommer hit, äntligen! Ska kolla upp lite saker vi kan göra när de är här!

Rättegången i torsdags var också jobbig as hell. Fyfan va jag inte hör hemma i det båset inne i rättssalen. Ville bara vakna ur den hemska mardrömmen. Det är i alla fall skönt att det är "över" nu. Kanske kan jag äntligen gå vidare.

Nu ska jag titta lite på tv o sen krypa ner i sängen o hoppas på att bli bättre under natten.

Puss o kram!

1 kommentar:

Beckabus sa...

JAG SAKNAR DIG!!!! <3