tisdag 26 februari 2013

true friends are never apart, maybe in distance but never in heart.

Hallåå tisdag. Denna dagen har gått väldigt fort faktiskt! Skypade med Becka, Jarry o Tina imorse, känns precis som om vi sitter i skolcafeet eller något när vi gör det, inte alls som om vi är på varsin sida jordklotet. Skönt! Pratade om allt mellan himmel o jord precis som vanligt & I love it!

Idag har jag o barnen byggt en koja under bordet där ute o sen fikade vi (de) i det, mysigt! Har även haft spa o målat varandras naglar, alla tre, både jag, MacKenzie o Sebastian ;) lila glitter är fint även på pojkar i 6års-åldern!

Har även varit ute på min första löpartur sen olyckan, bara powerwalkat innan så det va intressant o se om jag klarade det. Det gjorde sjukligt ont i benet så efter en liten stund la jag ner det o gick snabbt istället. Fan va jag saknar löpandet!!!

Nu ikväll skulle jag egentligen till stranden med Marc o kanske nån till, men han har fått influensan så det gick icke!

Nu tänkte jag sätta igång en film o sen börja på mina learning stories för denna månaden!

Puss & kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Felicia! Roligt att se att du ser så glad ut! Kram på dig!/Gunnel

Anonym sa...

Hörrududu! Du ska vara FÖRSIKTIG med ditt ben! >:(

Låter som en riktigt härlig tisdag för övrigt! Mysigt med Kenzie och Sebe! Och gött snack mä tjajjorna!

Söt bild förresten, det var några år sen... 1:an eller så väl..?

Puss å kram! <3
/Mamma