tisdag 20 augusti 2013

hello tuesday

Det är knappt lönt att jag skriver vad jag gör på mina vardagar längre, för allt går i samma rutin varje dag, vilket i för sig är rätt skönt. 

Imorse va barnen lite struliga o på dåligt humör, så fick trixa lite med dem. Sen körde vi till skolan. Barnen övade på att vissla hela vägen. Lagom irriterande haha, men jag lät de hållas ;) Följde med Seb till hans klassrum, Kenzie vill gärna gå själv så. Seb lämnade över sin läxa till fröken som han hittat på själv o tagit eget initiativ att göra igår. Han fick beröm o genast va humöret på topp! Vilket va rätt bra, så att jag kunde smita iväg utan att ha en pojke i tårar. Skönt! 

När jag kom hem åt jag lyxfrulle. Rökta musslor med räkor o paprika. GOTT! 

Har suttit hela dagen fram till nu med learning stories, börjar bli färdig med dem nu så det är skönt. Strax ska jag iväg o hämta mina kids o hoppas att de är på bättre humör. Göra lite läxor sen får de leka ute. Helt ok väder idag. 

Jag kan knappt vänta på att få åka iväg på min kiwi experience nu! Att få se hela sydön också, o få ett riktigt gött avslut på mitt nz-år. Bokade mitt hostel jag ska bo på natten innan jag drar också. Så nu är allt fixat inför det. Utom mitt flyg från chch till Auckland. Wii! Ska bli så himla kul! 

Nä, nu har jag annat att pyssla med! Pusspuss.


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är så stolt över dig! Över allt bra du gör, och över den fantastiskt fina Felicia du är!
Och jag längtar så himla mycket efter dig. ❤

Puss!
/Mamma