fredag 23 augusti 2013

just can't believe that this is my life

Alltså. Nu kan tiden stanna lite tycker jag. Bara för en stund. Denna åldern är lätt den bästa jag levt! Åker på tour runt hela nya zeeland om bara några dagar, har en underbar kiwifamilj, tar hand om fyra helt underbara barn, har fantastiska vänner o familj hemma som jag snart kommer hem till, fått jobbförfrågningar, planerar att flytta och är bara allmänt glad. 

Jag kan inte riktigt greppa allt jag får vara med om här på andra sidan jorden, o samtidigt är jag så otroligt taggad på att go on med mitt svenska liv. Jag känner att jag står på en säker bas nu. Jag vet exakt vad jag vill göra med mitt liv, o i vilken ordning. 

Jag är på mitt livs resa, har upplevt paradiset i Samoa, lärt känna nya människor som jag kommer ha kontakt med så länge jag lever o jag har vuxit så otroligt mycket som människa (på utsidan också buhu). 

Sorry för megaflummigt inlägg, men jag är så glad, lycklig o STOLT över mig själv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh älskling! Inte flummigt alls - helt glasklart och tydligt och alldeles underbart! Jag har tänkt i dina banor länge, att just den här åldern (som "ung vuxen", hahaha!) och framåt, nog skulle bli en period som passade dig alldeles utmärkt. Du är en stark och fin och självständig kvinna, ödmjuk inför livet och otroligt målmedveten och envis! Ingen kan vara stoltare än jag, över allt det du är! (jo, skulle vara du själv då förstås!).
Min fina fina Felicia. ❤

Puss!
/Mamma