söndag 25 augusti 2013

Monday

Måndag igen, ny jobbvecka, here we go!

Kom upp imorse för att säga till barnen som satt vid tvn att det var dags att dra:

Jag: who is ready for schooool?! :D
Barnen: (rynkad panna o dryg min) Not me!

Nähää, men det är dags att åka nu i alla fall, fick jag ur mig. Sen var det en bra låt på radion så då höjdes humören o vi alla sjöng allsång hela vägen till skolan. Mina guldklimpar. När vi gick på skolgården o jag höll min lilla 6årings hand, så pratade vi lite om att jag åker iväg nästa vecka o sen efter det bara har några dagar kvar i underbara Nya Zeeland. Jag tror att det är viktigt att vi pratat lite grann om det nu, även om det fortfarande är en lång tid för barn. Kenzie tittade på mig lite halvkaxigt:

Kenz: Seb is gonna cry when you leave!

Jag: So am I, it is gonna be terrible even though I know that we are gonna see each other again.

Kenz: (lite sorgsen) I know.. I'm gonna be sad too, and I don't want you to go because I love you.

SÅ söta de är mina fina! 



Inga kommentarer: