måndag 16 september 2013

day eleven

Hej! Nu är vi i Franz Josef. Här är s v i n k a l l t ! Haha menmen. Igår kom vi hit, o några av oss, inklusive jag, satte oss i en bil o åkte till ett stall. Sen begav vi oss ut på ridtur runt glaciärer o genom regnskogar. Så sjukt häftigt att se! 

När vi sen kom tillbaka till hostlet lagade jag mat, o sen chillade vi lite vid tvn. Sen gick vi till baren där de va limbokväll o gratis shottar varje gång man kom igenom limbon, riktigt roligt! Tror de ska köra samma ikväll men denna gången vinner vinnaren ett bungyjump eller swing! Fördel o va liten i sånna här tävlingar haha ;) 

Idag har nästan alla begett sig ut på glaciärvandring, men inte jag. Min budget sa nej :( Istället ska jag strax gå ner o checka in hot poolen. 

Puss o kram


Inga kommentarer: