torsdag 5 september 2013

kiwiexperience

Today is the day. Ikväll åker jag in till stan för att spendera en natt på Hostel, för imorgon hämtar kiwiexperience bussen mig! Vi är ett gäng som aldrig träffats innan som gör detta tillsammans kan man säga, väldigt spontant o härligt hoppas jag.

Första stoppet är coromandel o Hot water beach. Inte så taggad på det då jag redan varit där men jag kunde inte skippa det så det får bli som det blir! Under 2 veckor befinner jag mig alltså på resande fot från o med ikväll, vilket förmodligen kommer innebära ganska få inlägg här. Jag började packa igårkväll, efter en jävla massa tjat från mina värdpäron hehe. Jag kan verkligen inte förstå att tiden gått så fort! Detta har jag längtat efter i flera månader o nu är dagen här. Innan jag vet ordet av är jag hemma i Sverige igen, det är jag säker på! Sjukt. 

Nu ska jag fortsätta packa sen mysa med barnen i min famn. Åh va jag kommer sakna dem! Ingen godnattkram, inte få läsa godnattsagor o ingen o leka med på två veckor. 

Vi hörs när jag har tillgång till wifi! Puss

Inga kommentarer: