lördag 7 september 2013

day one

Dedär med få inlägg va väl kanske lite överdrivet, jag har ju liksom 3G haha.. 

Natten på hostlet inne i stan va ganska dryg. Sov inte många timmar alls. 8:30 hoppade jag på bussen o åkte till Thames, Coromandel o Hot water beach. Vi paddlade kajak i 3h, 1mil. Köttade armarna, det va kul! Men hade typ sämsta paddelkompisen bakom mig som varken fattade hur man styrde eller paddlade, vilket resulterade i att jag basically paddlade allt själv. Menmen, muskler felicia, muskler. 

Nu ikväll har vi checkat in på nytt hostel, o några ska iväg till hot water beach vid midnatt (det är low tide då) men jag skippar nog det. Har ju redan varit där, så är inte så taggad på att dra dit igen hehe. Plus att vi drar kl 7 imorgonbitti ;)

Nu: socialt umgänge, sen sova.

Inga kommentarer: