fredag 18 december 2015

PUNKTFORM

* Att det är FREDAG idag, finally!
* Julfest med boxningen ikväll, det blir förhoppningsvis roligt. 
* Lillebror har kalas imorgon, alltid mysigt.
* Att jag är ovanligt pigg idag. Anledning okänd.
* Att vi alltid har mysfrukost på jobbet på fredagar - frallor, kaffe, juice och massa gott pålägg.
* Att det snart är ledigt!!!
* ...och snart jul!




* Att jag försov mig imorse, vaknade 15 minuter innan jobbet - BRA Felicia.
* Att mitt hår ser ut som ett fågelbo idag, får fixa innan kvällen.
* Att jag inte har struktur eller koll på om jag köpt alla julklappar eller inte, måste ta reda på!
* Att jag måste betala 100:- VARJE DAG för att parkera.
* Att jag börjat få extremt dålig syn och tvingas använda mina brillor typ dagligen.
* Att det regnar/blåser/är mörkt 24/7.


...Men allt som allt skrapade jag ju ihop 7 punkter på "Gilla" och endast 6 punkter på "Gillar inte". Positivitet vinner alltså!

Inga kommentarer: