torsdag 17 december 2015

SNART JUL (och JULLEDIGHET!)

Hej på er!

Torsdag idag för er som missat det. Jag har jobbat som vanligt, och ska strax ta ett varv med dammsugaren innan träningen börjar, kul va? 

Det börjar märkas att det snart är jul och ledigt, det ska bli såå skönt! 

Jag har pyntat lägenheten (så klart!), fast inte så mycket som jag brukar göra. Bara en ljusstake i fönstret och lite tomtar här och var. Har också köpt The Body Shops julkalender, och SÅ BRA saker man får i den. Hittills har jag ju fått rätt mycket, bland annat en superbra fotkräm, läppbalsam (kan man inte ha för många!), bodylotion, ansiktsvatten, duschcreme, mascara, nagellack och skrubbvantar. 

Bakat lussekatter så klart också, så nu är frysen proppad. Alla julklappar är nästan klara, vilket är skönt. 

Nä, nu får jag sätta fart om jag ska hinna dammsuga - sen kötta på boxningen!

Puss & Kram till er som fortfarande är här inne och läser (ser att det är en del ändå - kul!).


Inga kommentarer: