söndag 20 december 2015

SLAPPESÖNDAG

Då var det redan söndag igen! Denna helgen har varit full av roligheter så det gör inte så mycket att det är jobb imorgon - och sen är det ju bara 3 dagar denna veckan sen ledigt!

I fredags var jag ju på julfest nere på boxningsklubben, det var trevligt! Vi åt kinamat, hade frågesport, skrattade & pratade. Vi har blivit ett bra gäng tycker jag!

Igår, lördag firade vi lillebror som fyllt 18 år, hemma hos mamma. Det var så klart kul som alltid, och god mat även där, mums!
Här är han, den numera myndige! ;)

Idag har jag mest gått och plockat lite här hemma. Städat badrummet, dammsugit, dammat och Alex har tagit tag i diskberget, hehe.. Har också ägnat lite tid åt att slå in de julklappar som är köpta, några är kvar på listan att handla. Men i vilket fall skönt att bocka av lite åtminstone. Måste komma ihåg att skicka julklapp till familjen på Nya Zeeland också, börjar bli väldigt bråttom om det ska fram helst innan årsskiftet. 



Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min kärlek & hoppas att jag somnar fort!

Kram så länge!

Inga kommentarer: