söndag 31 januari 2016

20160131

Då var det redan söndag igen - vad händer med helgerna?!

Min helg har varit relativt lugn faktiskt. I fredags blev det party, först hemma hos Ronja, sen lite utgång - det var roligt! I lördags blev det väldigt stillsamt haha... På kvällen köpte jag lite tapas-gott till mig & Alex, mysigt. Idag har vi storstädat lägenheten grundligt, och jag åkte också och lämnade 2 påsar kläder i containrar. HAHA samt pantade pant från ca 1 år tillbaka - cash is king. 

Denna vecka (eller ja, med start imorgon, så nästa vecka blir det ju) är det bara jobb måndag och tisdag för mig - för på onsdag är det operation! Lite nervös är jag... Men får hoppas att det går bättre denna gång än sist i alla fall! 

Nu ska jag krypa ner i min renbäddade säng och invänta sambon som står i duschen just nu.

Laddar mentalt för nästa vecka.

Puss & kram

Gammal bild, men den får duga!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till på onsdag!/Gunnel

Isa sa...

Tack!