måndag 18 januari 2016

DÅLIG START PÅ VECKAN

Hej!

Idag känner jag mig lite småkrasslig. Började redan igår med hosta och ont i halsen, samt bara allmänt seg. Det är så drygt när det inte bryter ut, utan bara är "lite smått". 

Jaja, får hoppas det går över och inte bryter ut i värsta förkylningen IGEN.

Det har varit en ganska jobbig helg med negativ energi, men förhoppningsvis löser även det sig. 

Idag är det ju måndag - jobb och boxning som vanligt. Fast är lite i valet och kvalet om jag ska boxas idag eller inte, kanske inte så bra med hosta & sånt. Får se hur jag gör. 

Nu ska jag ta tag i lite mail innan det är lunchdags. 

Termometern stod på -14 imorse, så håller mig inomhus hela dagen på jobbet.

Hoppas ni som läser får en fin start på veckan i alla fall! Ser att det är en hel del nu som kikar in här - ni är så välkomna! 


3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig!/Gunnel

Anonym sa...

Nu ska jag snart ut till Vejbystrand och hämta Stina på dagis. Visst är hon go?/G

Isa sa...

Hälsa Stina från mig! :)