onsdag 20 januari 2016

SEG

Förkylningen bröt ut - såklart. 

Jag satt på jobbet hela dagen igår med kallsvettningar, sju kilo snor i huvudet och feber - ej att rekommendera. Idag är det bättre. Ingen feber, men däremot har jag fyllt min papperskorg med snytpapper, hehe charmigt. Tur att jag har eget rum så att risken att smitta kollegorna minskar. 

Efter jobb idag ska jag åka till Båstad och besiktiga bilen. HOPPAS SÅ att den går igenom!

Igår blev en kanondag jobbmässigt i alla fall, trots att jag satt som ett lik större delen av dagen. 

Lite skryt, hehe.. 


Nu ska jag hjälpa en kund att lägga ut produkter, sen är det lunch. Blir kycklingsallad för mig idag, känns lagom just nu - har noll aptit. 

Hoppas ni har en bra dag i alla fall! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Heja dig!! Du är en kämpe på alla sätt!

Kärlek från en stolt mamma - din. ❤️