torsdag 7 januari 2016

TILLBAKA I RUTINER IGEN

Idag var första dagen tillbaka på jobbet igen efter ledigheten - som gick så fort!! 
Som efter varje långledighet var det ändå rätt skönt att ställa klockan igårkväll och komma in i vardagsrutinerna igen. 

Julen spenderades i Ängelholm med släkten, ganska mysigt - även om det såklart hade bidragit om det varit snö.. Men men! Jag fick fina julklappar, och gav bort fina saker också! Favoritklappen var nog ett enormt vinglas jag fick, som rymmer över 1 liter, haha *ska bara ta ett glas vin, lovar*! 

Nåväl, nog om det. 

Nyårsplanerna gick inte som de skulle. Jag insjuknade nån dag efter jul i megainfluensa och låg helt däckad i sängen med 40 graders feber i flera dagar, så det slutade med att vi åkte hem till mamma och blev bjudna på oxfilé och hummer - fast det var ju gott! 

Idag har det varit lite mjukstart på jobbet, och fredag imorgon ju - skönt! 

Nu känner jag att jag svamlar, så bör avsluta och nanna. Godnatt! :) 

Inga kommentarer: