onsdag 19 maj 2010

LALALALA, vi säger så

Hej! Onsdag idag. Foto A hela förmiddagen och då fick vi skriva projektplanering till arbete om de fyra elementen eld, vatten, jord och luft. Det låter faktiskt roligt att jobba med det. Efter det så hade jag sån hälsoundersökning hos skolsyster och fick veta att mitt BMI o sånt var normalt =) Efter det var det lunch. Vitkålsoppa med köttfärs. Inget vidare, så vi gick o köpte amerikansk snurrad glass som inte var god. Sen hade vi engelska, där jag och annie blev klara med grupparbetet. Redovisning på måndag, jadåå. Sen hade vi idrott ute i 30 graders värme, eheehehee. Sen tog jag bussen hem och duschade, cyklade till mamma, åt där och sen stack hem igen. Sen nu ikväll har emelie varit här och tanken var att vi skulle se klart en film vi börjat se (Hitler - The rise of evil), men den är tre timmar lång så vi hann inte se den färdigt idag heller :p Nu ska jag snart sova men jag är inte trööött, lalalala. Det blir ingen bild idag för jag har ingen lämplig som passar detta inlägget. Hehe. Hejdå.

Inga kommentarer: