tisdag 11 maj 2010

överskattat.se

Ja kära läsare, jag talar förstås om nationella proven i matematik A som vi händelsevis ska ha imorgon förmiddag. Lovely!
Men eftersom jag har (efter några justeringar av anders) g rakt igenom i matte nu så behöver jag antingen g eller ett lite lätt ig för att få g i betyg. Ja, chansen finns ju att jag får vg också på provet... Eller nej, det finns det inte. Iallafall, jag ska göra mitt bästa och sträva mot g. Jag har dessvärre inget godis denna gång, vilket jag borde haft med tanke på sockret som kan behövas för koncentrationsförmågan. Men det ska nog gå ändå. Vatten ska jag ha med mig iallafall. Nu ska jag kolla lite tv sen sova hade jag tänkt.. Kanske läsa lite mer i den underhållande boken "Faking it" som är på engelska och vår läxa. Men nej juste, jag har ju ingen fungerande sänglampa så där sprack det! Nu ska jag sluta skriva för annars blir det bara mer onödigt skräp som ni inte är intresserade av. Hejdå!

1 kommentar:

Anonym sa...

du är rolig och fin och allt möjligt på samma gång! jag älskar dig! fin layout förresten... ; )
puss! /Mamma