söndag 16 maj 2010

slö och inte alls pluggsugen!

Hej! Engelskan som man egentligen borde börja med känns så oviktig nu. Jag är inte alls motiverad och den kan vänta någon dag faktiskt. Idag har jag gjort så lite som bara går. Skulle egentligen träffat Hanna, men hon mådde illa den stackaren. Så istället fyllde jag min kära älskade laptop med massa film och spenderade dagen inomhus. Långhelgen har gått i rasande tempo och jag vill vara ledig mer! Sommarlovet närmar sig men det kan gott skynda på liite till! Jag orkar seriöst inte med ännu en tuff pluggvecka. Jag vet, det är inte långt kvar på terminen, så jag får försöka bita ihop! Haha! Min avslutningsklänning är fixad iallafall =) Den är vit och köpt på Indiska. Jag älskar den. Klockan börjar närma sig mycket och jag tror att sängen kallar snart även om jag inte är ett dugg trött.. Jag kanske ska ta tag i pluggandet ändå..? Nesh, vad har man morgondagen till? :D
Nu slänger jag in en bild som inte alls har med texten att göra, sen hörs vi en annan gång. Möjligtvis lägger jag in en bild på min outfit imorgonbitti =) Annars får ni ha det så bra, och jag måste meddela också att läsarsiffrorna ökar, tack för det! :D

Puss o kram!

Inga kommentarer: