måndag 31 maj 2010

Ny vecka, here we go again!

Hejsan! Ny design har jag skaffat på mig nu igen, gillas! :D
Idag tog jag bussen hemifrån klockan 8 som vanligt, kom till skolan vid 9, åt frulle och sen hade betygsnack med björn och annika i cirka en kvart om man lägger ihop det. Jag ligger på VG i engelska och VG i svenska med, men det finns 20 % chans att jag får MVG i svenskan, hoppas!! Iallafall, back to the day; efter det stack jag, annie och jasmine till spara och sen satte vi oss på bussen hem igen. Kändes lite onödigt att göra v sig för så lite skola, men det var iallafall skönt med en kort dag. När jag kom hem tog jag en kort sväng med vovvsingen och sen gjorde jag lunch till mig. Efter det satte jag mig vid tv:n och efter en stund kom elliot och tjatade på att han ville ha tv:n nu så jag satte mig vid datorn istället, hehe. Nu ska jag nog snart lägga mig i sängen och läsa tills jag somnar. Godnatt kära vänner! ;*

Inga kommentarer: