torsdag 27 maj 2010

Skoolkamp!

Måste först bara säga att jag spillt nagellack på en tangent så den funkar som den vill (det är bokstaven i) haha bra felicia.
Idag vare skolkamp dåja. Mellan vår skola, gm och apelryd. Gissa vilka om vann förresten, haha våår skola! Det var ju då ett fotbollslag, ett volleybollag och ett löparlag från varje skola och eftersom vår idrottslärare bara går in efter att vinna så fick bara de duktiga vara med, ehheee. Typ tenniseleverna.
Imorse tittade jag ut och upptäckte att det var sol så det blev tunna kläder och jeansjackan, men gissa om det var så varmt som jag trodde? Nej såklart inte dummisar, askallt. Eller inte askallt men lite kyligt, haha. Becka använde min mobil som spegel och sen la hon den på mitt ben och jag skakade benet lite så vipps var mobilen under läktaren, haha. OM jag fick panik asså. Jag typ skrek haha. Jag o becka sprang till en random som sa att vi skulle hämta nyckel hos någon eftersom det var låst till under läktaren så vi sprang till björn som sa att vi skulle till kiosken. När vi kom dit sa han att vi skulle till eva, och hon i sin tur sa att den nyckeln inte ledde dit så vi skulle skicka matilda att krypa ner under läktaren och försöka ta den. Sagt och gjort, med lite mutor gick matilda ner och hämtade min darling, tack o lov! Haha lite grusig o såå men äsch! ;) Vi hejade på lagen och jag fick fram min maskulina sida, heheee. Har typ ingen röst nu för det är antingen eller. Antingen skriker man för allt man är värd eller håller man käften. Jag valde (som vanligt) att göra min röst hörd.
Vid 3 stack vi hem och när jag kom hem var jag helt svimfärdig och nu har jag legat på sängen i flera timmar och inte haft någon ork till något alls. Men nu ska jag sätta fart med pluggandet, ciao!

Inga kommentarer: