söndag 23 maj 2010

Oj, redan söndag!

Ja, helgen har bara flugit förbi, var tog den vägen? I fredes tog jag bara det lungt och chillade. Men sen igår var det upp med tuppen och masa sig bort till åkrarna. Klockan ringde 05:15 och jag gick upp 05:30, gick ner och åt frulle och packade frukostväskan till 9-rasten. Sen tassade jag runt i huset och gjorde mig klar, klockan 6 hoppade jag på cykeln och begav mig bort, hihihoo. Jobbade till 10:15 ungefär och sen stack jag hem med 300 kronor i handen, hihi! :D Sen spenderade jag resten av dagen på stranden med emelie. Härligt var det, och vi kunde verkligen bada. Ni vet, vara i vattnet ganska länge. Sen sov vi hos mamma (första gången) och kollade lite film och såå, men det blev mest att lyssna på mamma och nettes eviga pladder, haha!
Sen idag har jag badat igen och skulle egentligen träffat hanna nu ikväll men hon hade så mycket att plugga och det har jag med egentligen, så vi får ses i veckan istället :). Nu ska jag plugga sen kanske starta bastun och cykla ner och ta ett kvällsdopp? ;) Puss o kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

... "mamma och nettes eviga pladder"?? va?? jag fattar ingenting!

puss å kram tebax! : )
/mamma